Myskväll

Heej!

IGÅR, blev det inte någon fortsättning på projektarbetet, vi var lite lata kan man ju säga .. :P
Vid halv 4 kom pappsen och hämtade mig så åkte vi och tittade på en bil.

bilen får jag för 500 kr
Den är inte besiktad
Den är inte skattad
Relät är trasigt
Nya däck
Rost

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, bilen är ju verkligen inte dyr men allting som behövs till den stiger nog i pris och jag har endast 3100 kr än så länge ..
Men 500 + 300 för besiktning, skatten vet jag inte än, inte relät heller, nya däck blir nog dyrt, rost 800 kr + omlackering 1000 kr osv osv. får se hur det blir med denna bil :)


Klicka för att se nästa bild

(tagen från blocket)
En sådan är det fast vit

 Efter vi vart och försökt få start på bilen åkte jag hem och la mig i badkaret en stund, skönt! Sen kom jag på att jag behövde färga mitt hår så då gjorde jag det, "kastanjebrunt" blev det, nöjd är jag :)  
Efter det kom E och hämtade mig så åkte vi och handlade på kvantum och köpte även coca cola och chips, la oss i soffan och tittade på två filmer, den första kommer jag inte ihåg vad den heter, men den var verkligen skit rolig! mycket skratt blev det :P Sen började i se på "män som hatar kvinnor" men kom inte så långt innan vi kände oss trötta så då gick vi och la oss :)

Idag är jag en väldigt glad hannah, först och främst ska jag och emelie åka och sola och bruna vilket jag redan börjar bli och sen blir det hem till Emelie och få något gjort på projektarbetet :)

Have a good day, bye bye !


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: