Myspys, sola och nana hos Emelie <3

IGÅR, skjutsade Lina mig till pappa så att jag kunde hämta hans bil och sen tog jag den hem till henne och gjorde hennes sällskap vid maten:) Vi åt Wookgrönsaker och kyckling, smarrens !


Efter det åkte jag till skolan och hämtade Lillemor, åkte hem till Emelie och hämtade henne för att sedan åka hem till Lillemor en stund, trevligt!
Efter det åkte jag och emelie och solade, gottgott!


När vi var färdiga skjutsade jag henne till Amir och sedan åkte jag hem till E och myste i några timmar, råkade somna på soffan och väcktes halv 11 av att Emelie ringde tre gånger och då var det bara för mig att lämna goskillen för att gå ut i kylan .. :/ :P hehe!

Jag åkte och hämtade Emelie hos Amir så åkte vi hem till henne och la oss framför en film "the breake up" den var väldigt bra tills jag somnade ifrån den ;)


IDAG,
vaknade jag klockan 10 och kunde verkligen inte somna om, så låg till ungefär 25 min över och väckte Emelie sen tror jag :P

Vi har ätit frukost, rökat och tjötat, just NU sitter vi och pluggar på projektarbetet, har interljuvat mamma för en stund sen om Malins gluten och det blev allt bra (y) :)

SEN,
åker jag hem runt 4-5 tiden för att sedan åka hem till E och titta på "family guy" med han och en kompis och sedan nanar jag där <3 :)

Nu ska glada Hannah logga ut för att fortsätta pluggandet med projektarbetet :)

have a nice day, bye bye!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: