Myspys :)

hejsan !

IGÅR, åkte jag till skolan med halv 11 bussen, lyckades fanimej försova mig två gånger då jag först vaknade klockan 8, ringde Emelie som också hade försovit sig och då bestämde vi att vi skulle mötas i stan kvart över 10 men så lyckades jag somna om så jag vaknade 10 över 10, så då var det bara ta på sig och gå ut till bussen .. :P

Jag och Emelie gick hem till pappa vid 12 och hämtade hans bil för att sedan åka först till polisstation där Emelie tittade efter nycklar hon blivit av med men där fanns dom inte ..
Åkte sen till siba, köpte skor och en tröjja, snyggt!


Efter siba åkte vi till sportlife och solade, skönt!
När vi var färdiga med det körde jag in Emelie till stan så hon kunde ta bussen hem, jag åkte hem, gjorde mig iordning inför kvällen ;):)
Klockan 4 åkte jag till vårdcentralen där jag hade tid kvart över 4 för att kolla mina utslag jag fått i hela armhålan, ut på armen och även på ena bröstet, och så roligt som det var så har jag fått bältros ...

(Bilden nedan är inte på mig)
 Jammy säger jag bara !











Efter det åkte jag hem en stund, sen till pappa för att lämna bilen och sen blev det myskväll framför film och en go kille, bästa myskvällen på väldigt länge !

NU, sitter jag i skolan med Emelie och ska verkligen försöka komma igång med skrivandet på vårt projektarbete :)

 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: