Rockabilly & myspys

hejhej!

I fredags, kom Elin & Bubba och hämtade upp mig på onsjö så åkte vi hem till Bubba och gjorde oss iordning inför kvällen :) Vid 6 mötte vi upp Pk vid dalboskolan och åkte hem till Bubba för att ställa hans bil där, sedan körde Elin till Brålanda och sen var det förfest hos Lillemor :)
Senare ville alla dra till Rockabilly på pizzan men det hade jag ingen lust med så istället tillbringade jag resten av kvällen hos Joel, kul !

I lördags, vaknade jag och emil vid halv 11 eller något och då sprang Lillemor in på toa och var bakfull som ett ägg och spydde ut all den goa drycken hon druckit kvällen innan ;) hehe!
När vi vaknat till åkte vi tre till Johan silvander för att hämta Emils bil där för att sedan åka hem till Bubba och lämna hennes bil.
Efter det åt vi en pizza i Frändefors och på vägen dit började avgasröret hänga och ramlade till slut av, så vi fick åka hem till Johan igen och fixa det!

Vid 5 eller nåt hände det en liten olycka i stan när jag och emil skulle hem till honom så han fick punktering, så blev det stå och vänta på att Erik, Henke och Johnny skulle komma med domkraft och ett däck :P

Sen åkte vi hem till mig och hämtade filmer och tog med dem till hans grannar Patrick och Carro och så bjöd dom även på potatisgratäng med osttäcke, fläskfilé med mjukost på och pepparsås, mums!

I söndags,
kom pappa och hämtade mig vid ett så åkte vi till mormor och morfar och blev bjudna på mat och åt även tårta för att fira fars dag :)
Efter det åkte jag hem och åt julmat och duschade och vid halv 7 kom Emil och hämtade mig och det blev även då en lugn kväll :) myspys <3

Idag, kom mamma och hämtade mig hos Emil 20 över 9 och körde mig till Emelie så att vi kunde prata igenom projektarbetet litegranna!

Have a nice day ;)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: