Söndagen

Hej!

Nu har jag inte skrivit här på ett tag, men inte lätt när man inte har internet hos Emil och det är ju där jag i stort sätt spenderar min tid, iaf har jag datorn där.

Igår, åkte jag först och hämtade Mallan i vargön, åkte till siba och köpte lackleggins, 

vanliga leggins och en morgonrock, till volvobrandt föratt möta upp pappa och få mitt skattebevis, hem till henne och gjorde oss iordning, sen hämtade vi Pernilla och Marion och även Carro och till sist hem till Emil där vi drack vin, öl och gott gott :) trevlig kväll tycker jag att det blev !

Idag,
har jag inte gjort så mkt, vi vaknade 09:20, åkte till återvinningen och sen till Kvantum för att panta alla flaskor han hade liggandes i lägenheten och efter det hem till honom och tittade på Idol till ungefär 12:45, för då åkte jag hem och har inte gjort mycket alls, vilar lite för att sedan gå på bio med Emil, "2012" blir det :)



Har föresten köpt bil om jag inte har berättat det, golf blev det :)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: