Tidsfördriv

Personligt
Vad heter du?
Hannah Larsson
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
Hannah
Vilka andranamn tänkte dina föräldrar ge dig?
Har ingen aning
Vilket stjärntecken är du?
Vågen
Vart bor du?
Vänersborg
Bott utomlands?
Nej

Utseende
Hur lång är du?
Runt 1.70
Hur mycket väger du?
Runt 62 kg
Hårfärg och frisyr?
Hår till axlarna med lugg, brunt
Ögonfärg?
Blå/Gråa
Mest nöjd med?
Ansiktet
Minst nöjd med?
Mina bröst ..
Skostorlek?
38-39
Glasögon?
Nej
Har du några piercingar/tatueringar?
Har piercing i näsan (men har aldrig i något smycke, men hålet finns ju fortfarande där), tungan, öronklittan, vaveln och klittan. Har en blomma på skuldran, kommer fler ;)

Favoriter
Film?
Jag vet inte riktigt för tillfället, det finns många bra :)
Låt?
Bruce springsteen - i´m going down & the beatles - Here comes the sun
Årstid?
Sommar
Mat/dryck?
Inget speciellt
Djur?
Hundar
Färg?
Brunt, Grått och svart
Parfym?
Kommer ej ihåg vad den heter
Tv-program?
Idol, mammas pojkar, one tree hill & O.C
Sysselsättning?
Umgås med vänner, festa och träffa Emil <3

Kläder
Vad använder du just nu för jacka?
En röd, tjock, lång jacka med päls.
Vad använder du just nu för skor?
Stövlar "overneese" nästan och googles eller va man nu kallar dom och även tennisskor.
Favoritfärg på kläder?
Svart, vitt och grått
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu?
Nyårsklänning, nya jeans och en del stickade tröjor som dämpar mitt habejär när det gäller den fronten, har ju en del stickat, men blir nästan som ett måste att köpa dom :P
Favoritaffärer?
Gina tricot och Hm
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?
Jag vet inte riktigt, när jag har pengar går det åt med en gång.

Grejer
I plånboken:
Mynt, foton och kort
Tandborste:
Grön
Smycken:
tre ringar
Solglasögon:
Flugor ;P
Underkläder:
BH och trosor
Nagellack:
genomskilningt och ibland någon färg.
Mobil:
Samsung, touch

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: