Fredag

hejhej

Nu måste jag ju berätta att jag fått jobb på Carema i Brålanda och det är helt okej, timmanställning!
Jobbade i onsdags och även igår och då gick jag bredvid.
Måste erkänna att jag känner mig nervös över att allvaret börjar nu, för nu har jag ska ju inte gå bredvid något mer utan va en av dom som tar eget ansvar osv osv .. men man lär ju sig med tiden om hur det fungerar :)

IDAG, vaknade jag vid 11, ronja ringde så hämtade jag henne i stan och så åkte vi först till trestads trafikskola så jag fick lämna in pengar till dom och sen till vargöns där Ronja gjorde två tester, A & B och är så stolt över henne för hon klarade båda två! :)

Efter det åkte vi hem till mig så jag fick hämtat ett papper som skulle in till banken om mitt studiebidrag så jag får in det till mitt konto nu när jag är 18 och inte in till mammas.
Sedan gick vi till amigos och delade på en pizza, det blev en kebabpizza utan kebabkött ;)

Nu gör jag inte så mkt, ronja drog hem och skulle duscha och sådär och jag vet inte riktigt hur kvällen slutar med tanke på att ingen vet vad som händer .. vill ju  hitta på något eftersom att jag missar vers och odd på lördag för då ska jag jobba .. pengar pengar till mig :)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: