mm .. vad ska man säga/göra?

Förra inlägget var inte det värsta .. nu har detta upprepats en gång till .. fast än att jag försökte vara snäll och låtsas på ett sätt att ingenting hänt .. vad får jag för det? DU gör om det IGEN! det är fanimej droppen, FAAAN va arg jag är på dig. så jäääääääääävla falskt gjort, fyfan!

Fredag, jag hämtade ronja på restad, körde hem henne, hämtade Carro i Brålanda, åkte till Jonte, åkte till Ronja, åkte tillbaka till Jonte, ingen var där, åkte till rappe tappen och tankade, åkte till Henke där alla var, körde folk till brålanda, körde tillbaka till Henke, körde andra folk till Smirre, körde ronja till Jonte, körde hem Maja, körde hem till Jonte igen, åkte hem med Ronja till mig.

Så såg min kväll ut .. även tårar och ilska .. alltid jag som blir utsatt för sånthär .. inte första gången jag vart med om otrohet .. är iallafall singel nu igen .. får se vart detta leder till .. 

Lördag, jag och ronja lånade pappas bil, körde hem henne, åkte till mig, förfestade, åkte till Båberg och det var roligt!
Sov hos Magnus med Ronja och Joel, var ledsen så elin fick komma och hämta mig och jag sov här inatt ..
hejdå.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: