Mysmysmys

hejsan

Jag är så jävla kass på att ta mig tiden till datorn nu på det sista, jag har haft så jävla mycket att göra från skolan och även körkortet, som jag även har KLARAT, äntligen ! :)

IGÅR, gick jag, pernilla och marion hem till pappa efter skolan och hämtade hans fiesta, körde till elevhemmet för att lämna pengar till Ida, åkte  till sportlife och solade, sen åkte vi hem till pappa igen och bytte till hans BMW, tog den hem till mig, åt mat, sen åkte vi alla fyra till Vargn en sväng, tjötade lite med Sabine och sen åkte vi förbi och tittade på Idas nya hem, dit hon flyttar till i December.

Sen åkte vi hem till pappa igen för att lämna bilen, gick till Netto, köpte chips, dricka och nötter.
Efter det gick vi hem till Pernilla och Marion, de åt mat och sen blev det mys i tvsoffan med musik, ljus, pyramiden och vin :)

IDAG, vaknade jag vid halv 9, badade med Robin, gjorde mig iordning, Lina hämtade mig, åkte till skolan, pluggar, mamma hämtar mig om 20 min!

Vid 6 åker jag och hämtar Ronja och kör henne hem, sen vet jag inte vad som händer ikväll?

 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: