Vad är en vän?

Vad är vänner igentligen?
Är vänner värda att förlita sig på?
Är vänner någon man ska älska högt?
Är en vän någon som sviker?
Är en vän någon som skyller över fel på andra?
Éller vad tycker ni?

Jag känner mig ärligt talat så svag just nu, jag har verkligen inget att säga till om?
Alla gör som dom själva vill, men då tycker jag inte att man ska såra sina vänner med flit.
Och det är så JAG känner, sen får du tycka, tänka och känna hur du vill.

Jag vill kunna lita på mina vänner och känna att de ALDRIG skulle såra mig med mening.
Då vet jag inte längre hur jag ska ta dethär? Ledsen är jag.
Det är inte för detta ämnet vi pratat om utan för att du säger en mening som tyder på osäkerhet och jag vill inte ha någon osäkerhet när det gäller detta, jag vill inte det!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: