Myskväll

Igår var vi på vattenpalatset med leah, moa, amanda, robin, ida, malin, mormor, emil och mamma :) (bilder kommer sen)
Det gick väldigt bra och leah som vanligt älskar att bada! Efter badet igår bjöd mamma oss på middag och när jag åkte hem följde moa och amanda med oss hem och sov. Vid 9 kom anki, tobias, melwin och hampus hit och hälsade på en stund.
Idag gick vi hem till dom och var där så dom fick leka med hampus och klockan 4 kom mamma och hämtade dom och jag har även hunnit med att städa och tvätta här idag.
Nu har jag satt mig ner i soffan och hoppas på att leah somnar snart (hon är jätte trött men trotsar en stund)..

Ikväll kommer Joakim hem ifrån Borås och då ska vi hem till tobias och anki på middag och filmmys :)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: