Älskade lilla hjärtegull

Idag kom Emelie och Ida hit på förmiddagen och spelade kort och umgicks med mig och leah :)
Vid halv fem tog jag och emelie en promenad med vagnen hem till henne och sedan vidare till hemmakväll för att köpa film vi såg på ikväll och innan hemgång gick vi bort till kvantum där jag fick hämtat ut mina foton jag skickat efter, så ikväll blev de en lång promenad!

När vi kom hem till mig kom anki bort och såg på film med oss och nu har de åkt hem och jag har precis nattat älsklingen.

Min metod att natta Leah har för det mesta vart att jag lagt ner henne i sängen, satt på speldosan och gått ut från sovrummet och när jag sedan gått in en stund senare har hon alltid somnat men nu på det sista har hon bara legat och vritt och vänd sig och gråtit så nu la jag mig med henne istället och då somnade hon med en gång.

Det känns bra men samtidigt dumt. För om hon får det som vana så kommer det bli problem med det senare då hon vänjer sig vid att mamma alltid lägger sig med henne för att hon ska somna och det är ju inte alltid jag kanske kommer att vara hemma då hon lägger sig när jag börjar att jobba osv.
Men om det nu skulle vara så att det fortsätter, att hon inte somnar om jag inte ligger med henne i sängen så får det väl göra det! Är hon nöjd så är jag nöjd!

Det är ju så underbart när hon visar att hon vill ha närhet och somnar gott, mitt älskade hjärta ♥

Igår var jag på lägenhetsvisning på enebacksgatan och det var bottenplan, stor altan och jättefina tapeter och diskmaskin, tvättmaskin och torktumlare. Om jag inte hört något på torsdag så har jag inte fått den, sa vaktmästaren som visade lägenheten för oss.
Å va jag bara vill bestämma att det är vi som får den, jag skulle bli så lycklig..



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: