Älskade vännen

På alla hjärtans dag kom käraste Lina hit på förmiddagen och när jag kom in till köket stog det en ros på bordet med ett kort framför där det stog 'Hannah & Leah' och i var det ett sött kort med hjärtan på där texten löd 'pussar och kramar på alla hjärtans dag hannah och leah' och framför detta låg det ett paket med en 'pippitröja och en klämnning/tunika' till Leah. Lina är världens goaste tjej och alltid så omtänksam! Att Lina blev gudmor till Leah var verkligen ett val jag aldrig kommer att ångra. Hon finns alltid här för oss och bryr sig så otroligt mycket. Det är en äkta vän det!
Jag ska bjuda ut henne snart för det är hon verkligen guld värd, älskade Lina ♥


Kommentarer


vilken snäll vän:D jättefin ros:D



SV, det var supergott:D

Och säg gärna vad du tycker om mina "Lost in the woods" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-02-16 // 08:50:18
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: