ånger

Igår kväll gick jag hem till Emelie för att spela lite kort och dricka öl men senare ville alla till lipz och då kändes det jätte kul att följa med eftersom att jag inte vart där sedan före graviditeten.

Det var inte jag och jag kommer aldrig åka dit igen.
Det ända jag tänkte på var Leah och att jag inte känner mig bekväm i att varken dansa eller vara på en sån stor krog.

När jag kom hem igår låg joakim och sov och jag la mig bredvid honom och va bara grinig för att jag ångrade mig så.
Det är lustigt hur ens värderingar bara kan ändras så från att tycka det vart roligt dom gångerna man gått ut till att istället tycka att det är piss i havet. Att vara hemma med Leah på dagarna och kvällarna är värt allting annat! Men eftersom att jag är hemma med leah hela tiden känns det som att man ibland behöver komma ut för att bara ha sig själv att tänka på och visst äör det viktigt med ensamtid men nu är hon ju i en helt ny fas i livet där hon utvecklas för varje dag som går och det vill jag ju inte missa bara för att jag ska gå ut en kväll för att dricka.

Nu gick jag ju hemifrån 30 minuter innan Leah somnade så hon kände ju inte av att jag inte var hemma på några timmar men det kändes inte bra i hjärtat när jag var där.

Idag vet jag inte vad vi ska göra. Leah somnade så gott på min mage och här hemma behövs det storstädas.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: