fyfan!

Förut sätte jag Leah på golvet och placerade rumpan i soffan när telefonen ringde så jag sprang till sovrummet och det var Joakim i andra änden.
Han sa att han sett klockan 6 imorses att ormen inte var i terariumet men att han inte hade hunnit leta efter den för att han då skulle ha missat bussen till jobbet.
Jag väntade efter att han skulle säga att han skämtade, men inte!
Och där satt hon själv på golvet och lekte medan jag var och pratade i sovrummet.
Jag blir så jävla arg! inte nog med att jag inte vill ha dom hemma.. nu rymmer den ena...
Och det värsta är att han lät oss ligga och sova helt ovetande om att det fanns en orm lös i lägenheten i hela 4 timmar.. jävla sambo! 'Jag ville inte ringa och väcka er i onödan'

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: