gårdagen

Igår var jag och leah hemma hos emelie i ett par timmar och medan leah sov passade vi på att spela kort och sen åkte vi till kvantum och hämtade ut mitt 'hemliga' paket och sen åkte jag hem och hämtade anki så åkte vi till kvantum igen.
Efter att vi vart där åkte vi hem till mig och tjäötade en stund tills tobias slutade jobbet för dfå åkte jag och leah med dom hem i ett par timmar på kvällen och vid 22:00 somnade Leah i Melwins säng och vaknade inte ens när jag tog på henne ytterkläder och satte henne i babyskyddet.
När jag kom hem förflyttade jag henne till sängen och hon fortsatte sova. Vaknade klockan 6 imorses av att Leah smågnydde, så hela natten sov hon IGEN? jippi! :)
När jag kom tillbaks till sovrummet med nappflaskan hade hon somnat om och vaknade klockan kvart i 9 nu på morgonen, helt otroligt!

Nu har jag placerat mig i soffan och lagt Leah i babygymmet och då låg hon på ryggen och nu ligger hon såhär


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: