Dagen

Imorses åkte jag hem till Sabine en stund och vid 11 åkte vi hem och hämtade Leah och har sedan spenderat denna dagen med Anna och ewelina! Under kvällen har vi/dom ätit räkor och bara tjatat minnen och haft det JÄTTE trevligt :) Leah somnade vid 20:00 och vaknade till nu men somnade om som tur är för nu är det natten för min del! Denna bilden tog jag häromdagen för det var jätte längesen hon somnade i min famn! Det tog en stund innan hon kunde komma till ro, men hur mysigt är det inte att få den närheten? Ibland känner jag mig otillräcklig som mamma för att hon aldrig vill ha speciellt mycket närhet i famnen men det är ju så, allt annat förutom mig är roligt att utforska :) Leah har iallafall fyra tänder till nu så sammanlagt har hon hittils fått 8 tänder, min stors tjej <3


Kommentarer


Michaela

Så gulligt :) Leo har oxå 8 tänder nu, 4 uppe å 4 nere :)
Kram!

Svar: Jag tänkte ta med mig leah och hälsa på er en dag, när passar det er? :) kram
hannah larsson

2012-07-31 // 01:14:08
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: