ETT RENT JÄVLA HELVETE !

jag orkar inte med detta mer, jag har aldrig haft sånhära ångest känslor, allt är bara fel ...

börjar rida 20 över 5, nu skulle pappa komma & köra hem mig därifrån, men så sa mamma SJÄLVKLART nej till att köra mig till brätte ..så jag är tvungen till att cykla dit alldeles ensam, jag vågar fan inte det! Så kommer niklas hem & säger "men hannah, hur gammal är du igentligen?!", man behöver inte vara 4 år för att vara rädd för att vara ute ensam ...
så nu kommer niklas dra 100 kr från mitt studiebidrag nästa månad för att jag skiter i brätte.. det kostar 170 kr per lektion tror jag .. JÄVLA IDIOT!!

vill flytta till eget nu .. bestämma själv vad jag väljer att göra, få lite ensamhet ..

hannah : - du kan inte ens gå ut & fika med mig så att vi kan få vara ensamma för ett tag?
mamma : - Jo, det kanske vi kan göra någongång, men jag tycker inte om att sitta ute fika, å köper jag hellre hem fika
hannah : - JA, HEM JA?! MEN HEMMA ÄR ÄVEN NIKLAS, MOA, AMANDA & MALIN & SNART EN BEBIS

FY FAAAAAAAAAAAN



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: