Myspys & fest med min älskade Fielifia <3

Imorse hade jag teckenspråkslektion till 09:45 & nu sitter jag, Lina & Ida i datasalen, har ingenting förens klockan 13:00, för då har vi JULAVSLUTNING (:

Efter skolan ska jag hem, äta mat, duscha, göra mig iordning & sedan åka till trollhättan & sen åka med FIELIFIA hem <3
Ikväll blir det myspys med nyttigheter som grönsaker ;)

GISSA VAD SOM HÄNDER PÅ FREDAG ANONYM? fest fest & fest, supa, supa, supa (;
Blir fest hos tobbe (:
Imorgon = Fredag, börjar jag & fia dagen med att gå ut & springa, sedan förmodligen rida & sen ska vi in till stan för att hon ska möta Linus & lämna lite saker till honom & sen kommer Albin & hämtar oss.




PUSS PÅ OLLONET

Kommentarer


kommer bli så bäst ! <3

2008-12-18 // 11:45:18

Ha en bra dag! :D



Kolla gärna in min blogg!?

2008-12-18 // 11:47:07

Lämnade bara ett litet spår så du vet vilka som läser din blogg^^

2008-12-18 // 11:47:20
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: