' | Överby

Imorse gick jag upp vid halv 1, duschade, gjorde mig iordning & sen kom mormor & hämta upp mig så åkte vi till överby.
Först till apoteket, sen till etage för att fika & då kom Fia så bjöd mormor oss på fikan & sen letade vi julklappar till morfar & pappa & lite sådär.
Fan va mormor är enveten, först betalade hon ********** för 159 kr, sen fika till både mig & fia, sen fick jag 150 kr & sen 100 kr igen + 200 kr till att handla julklappar till pappa :S snäll mormor har jag, men känns dumt att ta emot så mycket & så är det nästan varenda gång jag träffar henne ..



Kvart i 6 skyndade jag & fia oss till team sportia, sen gick vi till donken & efter det kom albin & possy & hämtade upp oss, så åkte vi hem till albin, hämtade våra saker & sen tog jag & fia bussen till sportlife, var där till 8. Efter vi tränat kom albin, possy & billy & hämtade oss & körde oss hem till fia i frändefors :P

04:13 |

Nu sitter vi nere i köket med varsin dator & gör inte så mycket (:



Puss på ollonet

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: