' | Promenix

Igår gick jag, fia & christoffer till jätten & köpte julmust, christoffer hängde på oss eftersom att han ändå hadw tänk att dra dit föratt köpa gottgott.
Bra med lite promenix, vi gjorde ju ändå inte så mkt mer än att sitta ensamma i albins hus :P

 

när vi kom tillbaka så åkte albin & köpte chips& sockerdricka så satt vi & kollade på harypotter.
Lite senare åkte vi runt, runt, runt & runt i albins bil hela kvällen. hade inte mycket annat att göra :P



tills vi hittade en gran som dom drog upp på biltaket & körde runt med, tills den flög av ;D haha !

När vi kom hem till albin igen så var klockan typ 1 & jag tog bussen klockan 5 i 2, eller a, jag skulle ta den men den körde bara förbi mig, så tobbe kom & körde hem mig som tur var (:


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: