En vanlig dag

Igår kväll kom Fia hem till mig & sov här, vi somnade inte förens vid 1 inatt.

Imorse gick jag upp 20 minuter över 7, & började första dagen på jobbet idag, klockan 10 .. det var väl kanske inte det roligaste kanske, men det funkar väl .. eftersom att det är inom hemtjänsten, så måste jag gå shjälv & möta upp någon imorgon på stan, & jag kan ju fan ingenting om stan ju .. =/ jaja, får väl hoppas på att det går bra ändå då ..
När jag kom så gjorde jag inte så mycket, jag satt mest vid datorn ..

Vid 6 åkte jag hem till Ida & vi red ut & Malin cyklade =P
Anki & egon va med också, men dom bara försvann, så dom hade gått tillbaka till bilen & åkt hem igen ..
vi red mot golfen, sen in på en skogsväg & sen in i skogen, så kom vi ut på hästängen & då red vi bort till typ kanalen & sen till onsjöskolans fotbollsplan ..
sen tog Malin hästen & jag henne cykle & cyklade hem ..
När jag kom hem så ringde jag Johan & det var precis som vanligt, fan också =/

Jag klagar nästan på varenda liten grej du gör fel, men enligt mig så är det inte så konstigt, eftersom att du beter dig så jävla konstigt emot mig nu, innan vi träffades sist gång, så va du så jävla underbar emot mig .. gullig & visade att du brydde dig om mig.
Men jag kan samtidigt förstå att det är jobbigt att ha en till person till som du måste tänka på, samtidigt som du har  så mycket fullt upp med dig själv just nu! Jag kommer på onsdag, & jag hoppas verkligen inte att det blir så som det förmodligen blir =( FAN OCKSÅ! VARFÖR VA DET TVUNGET TILL ATT BLI SÅ JUST NÄR VI VAR DÄR, JÄVLA SKIT!

Nu sitter jag här & lyssnar på musik, sitter vid msn & skriver om mitt "intressanta" liv här, fan va roligt va?

Jag längtar redan tills jag får lov!

jaja, nu ska jag gå ut & ta mig en röka, sen är det läggdags för min del, men imorgon ska jag fan inte gå upp så jävla tidigt, det räcker ju att gå upp vid 8, eftersom att jag börjar klockan 10, & det tar ju inte mer än 15 minuter att åka in till stan .. jaja ..


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: