Me, Myself and I <3

image1
♥ Idag vaknade jag & kände mig otroligt trött & kunde inte förstå varför, till sist när jag tittade klockan, så var den bara 05:00, PUST, jag kunde sova ut 1 timma till =)

Sen tog jag 08:00 bussen med Mallan & Robert till skolan!
Vi slutade egentlgen 3, för vi har idrott från 2-3 .. men jag har ju vart sjuk nu det sista, så ville inte vara med på idrotten, så slutade 2 istället, & då gick jag & lillemor ner till stora birger & väntade på mallan, & sen åkte vi till siba för att köpa present till Alexandra.

Till helgen är jag bjuden på grillfest hos Tobbe, för att Alexandra fyller år på fredag , det ska bli roligt =)

Jag åker till med Mallan, Johnny & Lillemor. Ronja & Niklas ska dit också, ååå va roligt =D

Jaja, så har min dag sett ut <3

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: