FYFAN

är det jag som är den dumma i det hela? är det jag som handlar helt fel i situationen?
Jag anser inte att Niklas har rätten till att ta mitt studiebidrag ifrån mig i 2 månader, han har inte vårdnaden om mig!

& jag blir förbannad när han ALLTID lägger sig i vad det är jag & mamma pratar om, lämna mig ifred förhelvete! sluta provesera mig hela jävla tiden, skulle gett dig en snyting över käften om det hade gått längre sist.


men ALLT är alltid mitt fel, så enkelt är det. det är jag som ska bli "straffad" för att jag & niklas bråkar, MEN HAN DÅ?! va fan ska han få för straff när han är dum i huvudet emot mig?! är så jävla trött på detta, LÄNGTAR tills jag flyttar hemifrån, då ingen längre kan säga till mig vad jag ska & inte ska göra, vad jag får & inte får göra.

"så länge du bor under samma tak som mig så bestämmer jag över dig, jag bestämmer vem du ska & inte ska träffa", HUR FAN LÅTER DET?! oavsett om jag är 17 jävla år så bestämmer jag SJÄLV vem jag ska & inte ska träffa, hur jag ska se ut & inte se ut, vad jag vill & inte vill göra. DITT JÄVLA PUCKO!!


Kommentarer


usch hannah detdär lät inte så kul!:(

du är en bra tjej!!

ta vara på det<3

2008-11-26 // 01:26:12
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: