YEAH RIGHT, fest fest & fest

Igår kom fia, albin, söder, billy & robin & hämtade mig här på onsjö & så åkte vi hem till Tobbe i thn, det var riktigt trevligt!


Vid 1 körde albin in mig till stan, så hämtade jag jockes dörrnykel, efter det körde han mig till elevhemmet, så satt jag där med ida, jesper, linn m.fl & drack lite vin & tjötade lite för att fördröja tiden. Vid 2 så fick jag låna Idas cykel & cykla hem till Jocke med, så satt jag där i hans kusliga lägenhet, usch för spöken! Så jag ringde robert, så mötte han mig utanför Dello, så satt vi & prata

de lite, när jag kom hem till jocke igen så hade han inte kommit än, så jag gick & la mig, han kom väl runt halv 4, som tur va! haha, hade ju absolut inte velat sova där alldeles ensam en hel natt!!

Idag kom niklas & hämtade mig vid 1, så väntade vi på att lillemor skulle komma med bussen & så följde hon med mig hem & ci har inte gjort så mycket, bara degat hela dagen!

Ikväll blir det till att åka hem till Lillemor, dom ska dricka, men förmodligen inte jag! känner mig inte så sugen på alkohol ikväll, kroppen är väl sådär i form :P

PUSS PUSS

Kommentarer


Anonym

du gör ju inget annat än att dricka de e bara supa supa supa supa för dig have a nice life

2008-12-16 // 14:25:04
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: