bra kväll?

IGÅR, åkte Jag, anki & anders in till stan & gick sen hem till Findus där det va lite folk.
Jocke, lantz, tony, david, alex, emelie, sofie mfl.

Kvällen började ganska bra, men slutade i katastrof !

Först bad Vicky om bråk & det fick hon också. Så jävla respektlöst att gå fram till Anki & bara anta att det var hon som fick henne utkastad från festen. Det är ALDRIG "rätt åt" någon som precis mist en anhörig. Jag kan verkligen inte förstå vad som finns bakom pannbenet på dig.

Iallafall, sen uppe i lägenheten var allt trevligt till en början, tills du gjorde det du gjorde, fan va arg jag blir!
eller arg & arg? blir mest besviken & förvirrad ärligt talat.
Vad vill du att jag ska göra/säga liksom, fattar inte. trodde verkligen inte detta om dig, trodde inte att du kunde vara så grymt jävla elak. sluta med det du håller på med & var uppriktig mot dig själv & ärlig mot mig ...........

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: