fest

IGÅR, åkte jag med Joel först till BRL för att han skulle köpta nytt slutsteg, men så blev det inte, istället blev det att gå till JC & så köpte han jeans, två skjortor, ett skärp och två t-shirtar, snyggt !
Efter det fick vi gå ner till skoaffären för att jag var tvungen att köpa nya skor för att mina vita var så jävla pisseblöta & luktade blöt hund eller något, så det fick bli svarta likadana :)
När allt handlande var färdigt körde han mig hem till Fia & Emelie som nu bor i de nybyggda husen i thn, vi gjorde inte mycket, började med en cider & två öl, sen blev jag sugen på mer såklart, så tillslut blev det fest, inte så värst kul, men träffade Daniel & pratade en stund, det var roligt med tanke på hur längesen det var jag såg honom.



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: