min helg

I LÖRDAGS, vaknade jag & fia hos mig, gjorde inte nåt speciellt förutom att göra alla nyfikna ;)
Började faktiskt dagen med cider & mycket mycket skratt.
Sedan blev det till att sminka mina tre systrar för skojskull.

Senare vid 21:00 körde mammsen in oss till thn, där vi först tänkte gå till o´learys, men så blev det inte, så istället väntade vi in Erica som kom med bussen & trallade en bit bort till en klubb.
Inte skitkul, men väldigt trevligt ! Blev bjudna på öl & sprit, haha !

IDAG, har vi bara legat i sängarna & glott på film & degat !
Började dagen med en god fet pizza, underbart :S haha
Vid 7 kom mammsen & hämtade mig, åkte först med henne till vargön för att hämta pizza till familjen, sen vi kom hem har jag legat framför datorn & kört teoritest vilket som gick sådär.. iallafall med fas A ..




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: