min helg.

I FREDAGS, hämtade Jörgen mig, malin, lillemor, carro & ronja & så åkte vi hem till någon i frändefors.
Kulkul & full blev jag ;) hehe !

IGÅR,
gjorde jag typ ingenting.
Vaknade först på morgonen klockan halv 7 utav att Jimmy ringde & väckte mig för att bara tjata & sen vid halv 9 ringde han & väckte mig igen & frågade om han fick komma bort en sväng, så gjorde han det.
Vid 1 somnade jag framför en film & sov till ungefär 6 på kvällen & sen var hela dagen förstörd så kunde lika väl bara ligga & slöa.
Så jag, Joel & Magnus tittade på film & jag försökte plugga lite teori, MEN har fått fel inloggningsuppgifter, så kommer inte in på datatestet ......


FY vilken tönt du är, 20 år, hotar folk på bilddagboken utan anledning, självklart yngre tjejer, hoppas på att de blir så rädda för dig som möjligt, sen när man går rätt förbi dig, vänder du ryggen & står så tills man försvunnit. fyfan va barnsligt ! hahahahahahahahaha, fyfan va man skrattar åt dig !
tycker ärligt talat synd om DIG.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: