Helgen

Helgen har vart jättebra verkligen !

I Fredags, åkte jag och hämtade Ronja på skolan, och körde mi syster till stallet för stt sedan köra tillbaks henne hem och efter det åka hem till Emil för att hämta kläder och lite så :) Senare hämtade vi upp Malin på volvobrandt, åkte hem till enebacken och sen hem till Carro i Brålanda.

Åt pizza, myste framför tända ljus och singstar! Senare på kvällen blev det lite Idol och när vi blev rastlösa åkte vi hem till Joel. Men eftersom att både jag och ronja var nyktra bestämde vi oss för att åka hem.

I lördags, åkte vi hem till hans föräldrar för att grejjsa med en dator han skulle ta hem till sig, åkte inte ghem förens vid halv 7. Först åkte vi in till stan och hämtade upp Lundgren och sen åkte vi hem till emil och duschade, gjorde oss iordning och drack öl/vin. Vid halv 9 kom mammsen och hämtade oss och körde oss till fiffen där Ricky hade 20års fest, det blev en riktigt lyckad kväll :)

Igår,
åkte Jag och Emil hem till Pernilla och Marion och tittade på en spökfilm, mysigt :)











Idag,
blir det siba och handla julklappar med de två flickorna och sen blir det hyra film från hemmakväll och mys med sötnosen min <3


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: