Veckan

Igår, gick jag, Pernilla och Marion hem till Emil efter skolan för att jag skulle byta kläder, efter det körde han oss hem till dom innan han skulle på julbord så hjälpte dom mig att plugga, snälla flickor det !

Vid 8 kom han och hämtade mig på vägen hem så tittade vi först på "bonde söker fru" och sen på halva avsnittet av "oskyldigt dömd" men vi hann somna, skönt att somna klockan 21:30, men mindre skönt att vakna klockan 02:30 av att man ligger på soffan ... så då var det bara till att väcka sötnosen och gå till sängen istället :)

Idag, ska jag jobba från 16:00 - 20:00, gött med pengar :) Längtar så tills min lön kommer i slutet av denna månaden !

Föresten, va allt en duktig liten flicka igår och tog vaccinet mot svininfluensan så idag har jag ont i armen.

Undrar om det är bra att ha tagit den eller ej? Man hör ju så mycket snack om hur dålig den är och att man till och med kan dö av den? Men frågan är ju då, kan man inte dö vad man än gör? Nu har man ju iaf ett skydd emot det som drabbad människor hårt här i Sverige och även i andra länder !

 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: