' | full fart

I FREDAGS åkte jag hem till carro & anders & det blev en lyckad kväll, singstar & bada tunna

I LÖRDAGS skjutsade Jan & Sabine hem mig & robert till Lillemor & vi lagade mat (potatisgratäng, kött & brunsås) & sedan kom Malin & Ante & vi åt godis & tittade på film!

IGÅR kom pappa & hämtade mig & robert hos Lillemor & när vi kom hem så gjorde vi ingenting typ, jag myste med Robin & sedan tittade jag på "one tree hill" (:

IDAG vaknade jag kvart över 7, duschade, sminkade mig & åt frukost, sedan cyklade jag med Malin (min syster) & Lina, idag ska jag till tandläkaren 20 mi över 1, & efter det åker jag inte tillbaka till skolan för att jag har massor att göra idag ifrån skolan, så då cyklar jag hellre hem efter tandläkaren, storstädar mitt rum, börjar packa lite till helsingborg & sedan gör läxor!





BILDER KOMMER

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: