Lördagsmys -v-

På den senaste tiden har jag inte skrivit här så mycket, men det är på grund av att jag varit i helsingborg + att jag lagt ner lite tid åt bloggen & mer tid åt one tree hill .
Hemma är allting bra med lilla Robin & han är så gosig så!
Igår var det första gången jag tog med honom ut i vagnen & då gick jag hem till Petronella & var där i ca 1½ timma & han sov mest hela tiden :) Mamma var allt orolig & tyckte att det var för tidigt att ta med honom när han är så liten, men hon litar på mig :)

I
lördags åkte familjen hem till mormor & morfar & blev bjudna på mat & det var SUPER gott som vanligt !


Sedan på kvällen hade Robert funderingar på att dricka, men det blev ändrade planer, så vi köpte chips & dricka & tog cyklarna hem till Lina, & FY va snö det var ute & jag var så arg på Robert för att han tvingat mig på en cykel, för det var fanimej som att cykla i en uppförsbacke hela vägen & jag höll nästan på att ramla 20 gånger på den biten.
Men väl framme hos Lina så satte vi oss i soffan, åt gottigott gott & tittade på pearl harbor, hemsk film!







Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: