' | feber

HEJ

Igår var jag hemma hos anki på kvällen & pratade lite & umgicks, sen kom jag hem & då tittade jag på några desperate housewives avsnitt, somnade väl vid 1 eller något ..

Imorse väckte niklas mig klockan 9 & frågade om jag inte skulle till skolan & det skulle jag inte pga att jag också har åkt på feber nu .. har legat i sängen & sovit från 2 till 4 & sen kom anki hit & nu gör vi inte så mycket, jag känner mig lite bättre, fast ändå ganska dåligt ..

Mammsen kommer hem med lillebror imorgon om vi mår bättre här i familjen, & jag hoppas, hoppas, hoppas att vi gör det!

* Förlåt för att jag inte sagt något om det tidigare, men jag visste inte ens det själv tidigare & om du bara kunde lyssna på mig istället för att bli arg med en gång & sedan blocka mig, så versegod, mer kan inte jag göra!

Jag orkar inte lägga energi på någonting annat nu .. imorgon kommer förhoppningsvis mamma & lillebror hem & då ska jag bara vara hemma & umgås med dom.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: