' | JAG FÖRSTÅR INTE

Jag HATAR dig, jag kan inte förstå hur du kan komma in i mitt liv & ta mitt ALLT ifrån mig, jag kommer ALDRIG mer att kunna se dig i ögonen, du har just förstört halva mitt hjärta  :'(

Jag har aldrig misst någon som stod mig så nära som du gör, det är meningen att du ska sitta bredvid mig nu, hålla min hand & säga att det är mig du älskar, likaså du alltid gjort & sagt .. sista gången var klockan 3 på natten & 7 timmar senare ligger du där med en annan tjej ... jag fattar ingenting robert, jag fattar verkligen ingenting! jag förstår inte varför du ska hämnas, jag kan inte förstå det, det är inte roligt .. jag vet inte vad jag ska ta mig till utan dig i mitt liv .. jag älskar dig alldeles för mycket .. jag hoppas verkligen att du kommer tillbaka .. jag hoppas så mycket .. det gör så ont i hjärtat :'(:'(


Kommentarer


Du klarar dej hannah

du är stark och duktig

låt inte nån dum kille få dej att må dåligt ,

att han sårar dej betyder bara att han är dum i huvudet , glöm den nöten !

2009-01-27 // 12:16:37
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: