' | robert ... :'( :'( :'(

det finns inte tillräckligt med ord för hur mycket jag älskar dig, hur mycket du betyder för mig .. jag trodde ALDRIG att detta skulle hända & jag önskar att du hade gett mig en chans att visa att det verkligen är detta jag vill.
mitt hjärta är inte helt utan dig, jag känner mig helt förkrossad, utan dig har jag inget liv ...
jag kan inte beskriva hur ledsen jag är, jag blir helt galen! du får inte göra så här emot mig, du får inte det, du är det bästa som någonsin hänt mig och jag vill ha dig här hos mig nu, din trygghet, närhet  och dina varma händer som tar på min kropp... dom känslorna går inte att sätta ord på ...
det är du & jag, det ska vara du & jag  .. det finns ingen annan som jag kan vara mig själv med som när jag är med dig, jag kan andas in din luft utan att bry mig, jag kan gråta ut och du dömer mig inte, jag kan säga vad som helst till dig och du förstår mig, du hjälper mig .. du är allt jag har och allt jag någonsin kommer att vilja ha .. jag hoppas att du någongång kommer tillbaka till mig :'( :'( :'( jag älskar dig mest över allt annat i hela världen .........

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: