' | tandhelvete !

Jag säger bara fyfan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imorse vaknade jag klockan 8 utav att något rann på min kind & då trodde jag att det var dreggel, men det slutade inte rinna även när jag svalde, så jag gick in på toaletten & då ser jag blod på mina händer & när jag tittar mig i spegeln så har jag blod överallt, till & med bak till nacken & det bara sprutade blod ur munnen på mig ..
Jag vet inte´vadjag har gjort, för det blöder fortfarande & nu är klockan 10:57, mår illa som fan ...
Bakom tänderna så är det en stor blodklump & det svider som fan!
så mamma ringde in till tandläkaren nu, så har fått en tid 20 i 3 !

detta är verkligen INTE min tur vecka .. först feber så in i helvete  & nu det här + ont i magen ...va fan är det som händer?! :S :(


Kommentarer


Ida is the shit http://idaahaak.blogg.se/

Ajdå , det var inte bra hoppas att det går bra :) <3

2009-01-29 // 14:15:10
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: