allt möjligt -.

hej

anldeningen till att jag inte har skrivit hä på länge är för att jag vart i Värmland i en vecka med Robert, Sabine & Carina.
Vi har väl inte gjort så mycket där, mest slappat, badat, läst bok & kört bil (:

MEN
lite suping blev det allt i onsdags, cykelfesten i pustaparken lyckades vi pricka in (y) Det var väl roligt från början hemma hos Folke, där vi satt & tjötade & sedan ko Christian, Robin, Muza & Per, de hade fan cyklat ända från Torsby, duktiga pojkar det haha!
Lite senare drog vi till pusta men för det första var det inte mycket folk som kommit dit än & för det andra så orkade vi inte vara med mer så Sabine körde hem oss till stugan.
Men skönt har det iallafall varit, komma bort från Vänersborg för ett tag & inte tänka på alla de bekymmer man har här hemma. usch!

IGÅR
kom vi hem ifrån Värmland vid 1 någongång & då gjorde jag mig iordning för fest & när Malin kom vid halv 6 gick vi hem till Victor & badade, grillade & drack vin. VÄLDIGT trevligt var det & VÄLDIGT bra var det.

IDAG gick jag & Malin hem vid 1, gjorde mat hos mig & sedan klockan 2 körde mamma in Mallan till bussen i stan.

NU ligger jag i sängen, lyssnar på HÖG & BRA musik, skönt är det.

IMORGON börjar jag jobba, från 11:00 - 15:00, skönt med pengar sedan! men inte roligt att jobba på ett sommarlov..

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: