En så jävla bra helg!

hej

I FREDAGS, kom Fia, Tommy, Stampe & Dennis & hämtade mig, så åkte vi till Trollhättan, kanske inte så jätteroligt, men vi började med att möta Joel & Adde & gick med dom en stund, men sen skulle dom in i et öltält & försökte tjöta med oss in, men vi sket i det & gick & mötte andra istället. Kvällen var helt OK, kanske inte så roligt, men godkänt!

I LÖRDAGS, ringde Lillemor & frågade om jag skulle med dom på fest hos Ronja & Ricky & jag sa nej för att jag ville vara hemma eftersom att Jonas & Linda + hundarna var här & hälsade på & skulle hem i söndags. 
Sen vid 11 fick jag ett sms av Angelica som ville hitta på något & då hörde jag med Joel om han hade lust att åka dit med oss, & det ville han, så vi tre drog dit, (ovanligt att jag börjar festa så sent) men det fick gå för denna gången!
Jävligt roligt hade jag  iallafall & en lyckad kväll/natt blev det :)

IGÅR,
var jag med Angelica & Joel & sen åkte hon till Värmland & då var jag med Joel & syrran istället :) vi drog & red på brätte i ridhuset.

IDAG, vet jag inte vad som händer, film!




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: