Sunne :)

halloj!

I TORSDAGS, åkte jag & pappa till gesta för att hämta Elin.
När vi kom hem åt vi taccos & tittade på tv, gick & la oss ganska tidigt pga att jag skulle upp & jobba klockan 08:00.

I FREDAGS,
gjorde vi ingenting alls, glodde på tv, åt mat, (pannbiff, egen brunsås & potatis) mums! & sen sov vi ett tag också tills pappa skulle hämta oss & han kom vid kvart i 7, för att köra hem Elin igen
På vägen dit ringde jag Joel & han, Nella, Magnus & Christer skulle till Sunne, så jag följde med.
När vi kom fram gick alla in förutom jag, kände verkligen inte för att lägga 250 spänn för att bara gå in & vara där inne i knappt 2 timmar. (vi kom dit vid 12 & det skulle stänga 02:00), satt ute & tjötade med Jocke istället för han var där!

När vi var på väg hem, Åmål just då, sov alla ganska djupt förutom Christer som körde på en ÄLG .. ingen utav oss hade vaknat, utan bara flugit fram & sen bak igen & älgen låg på andra sidan vägen med avbrutna ben .. christer ringde polisen & polisen ringde till jägaren som kom och sköt den .. fan va hemskt det var att se den bara ligga där ..!
Jägaren sa att vi hade haft väldigt väldigt tur att vi överlevde så bra med tanke på vilken fart vi åkte i & körde rätt in i älgen, den kunde ha kommit in i bilen & DET skulle INTE vara roligt ..
Bilresa tog 2 timmar DIT & 4 timmar HEM .. :S

Jag, Jocke & Nella gick hem till Nella & sov & dagen efter gick vi hem till Lillemor & sen kom mormor & hämtade mig & Jenny hämtade Jocke.

IGÅR, ringde Lina mig när jag var  på väg hem & frågade om jag hade lust att jobba från 18:00 - 01:00, de behövde någon i disken. Men sen vid 21:00 var det inte så mycket folk som beräknat så de behövde mig inte längre, så jag drog mig hemåt.
Jag kan verkligen tänka mig att göra det fler gånger & Lina sa till dom att dom gärna fick ringa in mig om de behövde någon & gav dom mitt nummer, så hoppas, hoppas, hoppas ! :D

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: