En väldigt sömnig tisdag

Hej

IDAG, kom pappa & hämtade mig klockan 08:10, då åkte vi först till Gitte för att hämta massa returgrejjer, sen skjutsade han mig till vänersborg, till körskolan, körde 40 min, brabra!

EFTER det åkte jag till Shell för att pappa skulle tvätta & polera min moped, så efter tvätten körde jag den hem till pappa & åkte med Lina till skräckland för att sola en stund, en stund blev typ 2 ½ timma, men skönt var det & solbränd är jag :/

När jag kom hem så ville Lina att jag skulle följa med henne till siba en snabbis för att leta efter skjorts hon kunde jobba i idag & det hittade hon, på vero moda.

När jag kom hem åt jag mat & sedan drog jag till Mosa, red nästan bort till Mc Donalds & när jag kom tillbaka var klockan redan 8, & igentligen skulle jag hem till Fia idag, & det hade jag tänkt senare, MEN när jag kom hem la jag mig i sängen för att  jag var så jävla trött (med tanke på att vi la oss vid 3-halv 4 inatt = 4 timmars sömn) & sen somnade jag & har sovit tills nu, LYCKAT, eller INTE .. har skickat sms till Fia, men får ingen leveransrapport, så förmodar att du är förbannad på mig nu, men livet är inte slut för det. Vi träffas imorgon också gummsi.






Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: