Årets första dopp :O

IDAG skulle robert & marcus ut & fiska, så tog jag mopeden senare & så skulle dom hämta upp mig när jag kom dit.
När jag stog på bryggan så sa dom att jag skulle hoppa i därifrån & eftersom att jag är höjdrädd så vågade jag inte riktigt det, så marcus höll i mig , men när jag hoppat i båten så tappade jag balansen & ramlade bakåt & samtidigt höll Marcus i mig så han ramlade på mig.

Först fick jag panik, med tanke på min bottenskräck & att jag liksom hamnade med hela kroppen (även ansiktet )i det iskalla vattnet & sen hängde jag mig på kanten av båten & då kom jag på att jag hade syrrans mobil i skinn jackan, helt pisseblöt .. Sen kom jag på att skinnjackan inte går att tvätta i vanlig tvättmaskin, så om jag ska få den ren firån all stank av fiskvatten så måste jag lämna in den på kemtvätt, vilket jag inte har råd med just nu .. helvete!

VARFÖR måste jag ALLTID vara ett klantarsel? :P & stackars Marcus som också fick en trasig mobil på köpet pga mig.

ÅRETS FÖRSTA DOPP, ingen höjdare precis !

Kommentarer


Sabine

HAHAH så jävla duktig är du :D

2009-05-24 // 16:28:16
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: