Bra kväll & dag

HEJ

IGÅR åkte jag hem till Niklas i vargön, kulkul! vi tittade på film, åt chips, lyssnade på musik & satt vid datorn & tittade på roliga saker, haha!

IDAG åkte jag hem vid 2 eller något & på hemvägen stannade jag till på kvantum & köpte 2 blonda färger till syster & en blond & en brun hårfärg till mig själv.
Och nu undrar ni säkert varför jag skulle ha både blond & brun, men gjorde så för att först göra håret ljusare från den mörk mörkbruna jag redan hade för att sedan kunna färga över med en ljusare brun.
  
               FÖRE                        

HAHA, såhär snyggt blev det, (Lägger in bilder på slutresultatet när det är färdigt)

Ett (y) vill jag ge till Robert eftersom att det är han som färgat mitt hår (:

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: