usch '

hej


IGÅR började jag kvällen med att åka hem till Mallan där Lillemor, Malin & Roja var & sen kom även Robin.
Efter ungefär 2 timmar gick vi hem till Alexandra där det va lagom med folk & senare blev vi hämtade av Eric & Johan, så åkte vi hem till Joel & fortsatte dricka & sen kom det även mer folk som lunde, sara, adde, david m.m, kulkul!

IDAG har inte vart någon rolig dag alls.
Mådde skit hos Lillemor & spydde, mamma hämtade mig vid halv 2 & på vägen hem fick mamma tvärnita för att jag skulle spy igen & sen har jag legat hemma & spytt tre gånger efter det .. :S säger bara fyfan! helt färdig!

Men har kollat på titanic med Robert. VÄRLDENS bästa film !


Kommentarer


Malin

Var du skapligt full eller ;) ? Det var erik och johan som hämtade oss haha, spyfluga :D<3

2009-05-26 // 00:28:47
mammagladh - sååå upprörd http://www.babymind.se

Usch, jag tycker det så jobbigt att kräkas! Hoppas du mår bättre snart.



http://mammagladh.blogg.se

2009-06-01 // 15:00:45
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: