Onsdag, nationella prov

NU har jag haft nationella prov i engelska, TRÅK !

I MÅNDAGS, åkte jag först på spinning med lillemor & carro, efter det kom pappa & hämtade upp mig & så övningskörde jag & hämtade upp Ida vid körskolan & sen åkte vi hem till pappa & lämnade av honom & då tog Ida över bilen, för den skulle vi låna till orienteringen som var IGÅR .. På kvällen åkte Jag, Ida.H, Swartling, Amanda, Robert & Donken till restadgård & var jävligt rädda :P Sen åkte vi runt till typ brättegården & öxnered, skojjskojj!
det roligaste av allt .. Vi åkte förbi en gubbe som gick på gatan mot stan & vi hade nervevade rutor, då swartling skrek till alt va hon hade & gubben blev så rädd så att han ramlade STACKARN ! fast det var jävligt roligt att se !

IGÅR åkte vi först till resecentrum för att hämta upp emelie & lillemor, sedan åkte vi till restadgård föratt orientera, TRÅK & JOBBIGT ! men det gick ändå väldigt bra (: STOLT över mig själv !


IDAG ska jag först gå hem till pappa & hämta pomeden, åka hem, skriva färdigt min rapport om schizofreni ..
efter det kanske kanske kanske något annat, får se !


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: