HELA VECKAN

hej

DENNA VECKAN, har varit tråkig, jobbig med ändå väldigt posetiv :)

♣ festat
♣ Sjuk
♣ Pluggat
♣ Vart med Lillemor
♣ Vart med Emelie
♣ Betalat in pengar till löshår
♣ Vart ledsen & besviken på daddy
♣ träffat henrik
♣ träffat martin

Börjar
med FREDAGEN, jag satt i skolan, joel skrev, han och ronja kom och hämtade mig, åkte hem till Stahre, tjötade, bestämde oss för att festa, åkte hem till mig, jag åt/packade, åkte till systemet, åkte till Brålanda, köpte sprit, adde kom, spelade kort hos Joel, drack grogg, lyssnade på musik, sen FEST, mycket folk, kul ! 

Sedan LÖRDAGEN, städade hos Joel, tittade på film/slöade med Joel, Ronja, Stahre och Nella, mamma kom och hämtade mig, gjorde mig iordning, satt hemma, Emelie ringde, jag ringde pappa, han hämtade mig, körde mig till Amir där jag, emelie, amir och anton satt och drack, spelade "tangera" enligt mig heter det så ;), givk till Jonas på fest, gick till shell åt mat, gick hem till anton och nanade.

Sedan SÖNDAGEN, vaknade klockan halv 10, väckte Emelie, mamma kom och hämtade oss, åt mat, tittade på film, gick till arenan för förberedelse, gick hem till pappa, hämtade mopeden, skjutsade emelie till Anton, åkte hem, tittade på film, nanade.

Sedan MÅNDAGEN, körlektion 07:15, sen kommer jag inte ihåg :P
Sedan TISDAGEN, vaknade, åkte till skolan, blev sjuk, åkte hem tidigare, pappa kom och hämtade mig och lillemor, körde oss till Brålanda, jag blev ledsen på honom, träffade Joel en stund, nanade.

Sedan ONSDAGEN, vaknade, var väldigt sjuk, låg i sängen till 4, tittade på film, avbokade körlektionen, missade teorilektion, åkte hem med 10 över 6 bussen, skulle plugga men kom inte in på internet, gick och la mig, hostade så mycket att jag fick sitta upp och sova.

Sedan TORSDAGEN, vaknade klockan 7, gjorde mig iordning, kunde inte välja kläder, gick inte till skolan, tog mopeden till körskolan, gjorde 4 test, åkte hem till Emelie, åt mat, lyssnade på musik, bakade drömtårta, hon tvättade, tog mopeden och träffade Martin, väldigt roligt var det ! tog mopeden hem, tittade på idol, tittade på andra avenyn, skriver i bloggen, ska hämta Emelie hos Amir nu, kysshej !

Vill bara säga att i normala sätt skolkar jag verkligen inte, är inte riktigt min grejj, men denna veckan har varit förjävlig, anser inte det som skolk, verkligen inte, jag har varit väldigt sjuk, trött och slö, absolut inte velat tänka på skolan. Just so you know!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: