tut tut tut ;)

IGÅR, började dagen med att Magnus & anki hämtade mig hos Emelie.
När vi var på väg hem bestämde vi oss för att alla tre skulle hem till mig för att färga håret på varandra, SKÖNT att ha mer jämnare färg nu + mörkare.
Efter en stund åkte dom & jag hoppade in i duschen.
Vid 6 kom Joel förbi mig efter jobbet, så följde jag med honom till Brålanda där jag gjorde mig iordning & lagade även mat till mig & joel, spagetti & köttfärssås.
Vid 10 i 9 gick jag ut till rasta & mötte upp Ronja, vi gick hem till Joel, sen upp till Johnny, men INGET kul där, så allihopa gick först hem till Tobbe Blomqvist men inget kul där heller så Jerry körde mig, Jonte, Ronja, Angelica, Josefine, Linda, Greger & Stahre hem till Jonte vilket gjorde kvällen mycket mycket bättre :)

IDAG, vaknade jag av att Ronja stod & ropade på mig att jag skulle gå upp för att vi skulle åka hem till henne så Jonte körde hem oss :)
När vi kom hem till henne åt vi frukost & sen tittade vi på film "någonting 1408", har sett den förut men väldigt längesen!
Vid halv 1 kom mormor förbi & hämtade upp mig så åkte ner till stan, hon körde hem mig & sen vid 2 åkte jag, mamma & jessica först till kvantum för att handla gott gott, sen till bilbingon, mötte upp mormor & även veronica, lillemor & michaela, KUL som fan var det =D

NU
sitter jag & lyssnar på musik, väntar även på att Petronella ska komma hit en stund :)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: