Full rulle

Imorgon är det midsommar. Det blev inte riktigt som planerat men Lysekil kommer vi till iallafall. Vi har våran sovplats på en båt och det blir nog riktigt roligt!

Dagen börjar med systemet, blomsterhallen, jysk och överby. Efter det skjutsar Anki mig till jobbet i Brålanda klockan 14:00, åker till Vänersnäs och firar midsommar med sin familj, sen slutar jag klockan 21:00 och då hämtar hon mig och sen åker vi till Lysekil och partajar antar jag :)
På lördagen är det ju crusing och sen blir det hemgång på söndagen, ganska tidigt på morgonen för att Anki börjar jobba kvart i 11 och då blir det hem och vila.

Sen på måndag ska jag till Göteborg och får äntligen träffa en läkare som ska prata om operation och lite så, tar med mig Sabine och  där ska vi vara klockan halv 9 och sen blir det räser hem för sen börjar jag att jobba klockan 14:00.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: