En helg med pauline

hej !

I fredags, åkte jag och jobbade från 4 till halv 9 och efter jobbet åkte jag hem till Erik Nilsson där alla var och drack. Jag och Pauline åkte till Uddevalla och träffade en kompis till henne och sen ringde Emil och ville att jag skulle komma tillbaks till Erik och köra han, Erik, Rapp, David och henke till Backstage och det gjorde jag. Medans jag och Pauline väntade på att de skulle ringa för heskjuts åkte vi hem till mammsen och satt och tjötade med henne en stund. Sen hämtade vi dem i thn men då fattades både Henke och Rapp för dom hade åkt in i fyllecell båda två, hahahaha!

I lördags, myste jag och älsklingen halva dagen tills henke och pauline kom hit för då var det dags för mig och Pauline att drcka vin och sen bege oss till båberg, roligt som var var det FÖRUTOM när vi fick lifta för att komma hem för att vi inte hade tiden till att vönta på emil och henke.
Kvällen var fantastiskt rolig med stark fylla, dans och roliga människor. Dagen efter var inte lika rolig med tanke på att jag dratt i mig både vitt och rött vin, öl och grogg... :S
På kvällen åkte vi till Adde i Brålanda för att killarna skulle spela :)




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: