Dagen före julafton

Idag började jag dagen med att åka och hämta ut det sista paketet på kvantum, handla mat till Leah.
När jag kommit hem och lämnat det åkte jag och mötte Anki och jelena på onsjö och åkte sedan vidare till julrushen på överby där jag köpte de sista julklapparna till Leah ochn jag är väldigt nöjd över alla julklappar :)

Efter att jag vart färdig åkte jag hem och hämtade Joakim och körde honom till överby så han också skulle få köpa julklappar, (gjorde så för att vi inte ville ha med Leah till överby med tanke på RS virus och så nu när dte är så otroligt mycket folk samlat på en och samma plats). Sedan åkte jag hem och väntade tills jag skulle hämta Joakim och Tony och köra dom till stan. Nu har jag sedan dess suttit och slått in de sista julklapparna, julmusik har spelats ur högtalarna och jag smuttar på en coffé baileys.

Detta året känns vädigt speciellt för nu är det inte bara släktens namn som skrivs på de olika paketen, utan nu skrivs det även "God jul Leah, önskar Mamma och Psppa" ocg medans jag suttit ovh slått in de julklapparna har jag fått hålla mig i från glädjetårar, herregud jag har en dotter, känslan går  inte att beskriva..!

Kommentarer


Lena

Gillar din blogg skarpt.



Din skrivelse... Dagen före julafton är så sann, visst är det speciellt när man får skriva sina barns namn på julpaketen :). God Jul Till Dig och De Dina. Kram

2011-12-24 // 00:19:12
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: